Jul 25, 2011

Blister: Poliklinik Kulit Dr. Khoo

Assalamualaikum

I Got Blister!!! (previous entry)

dari entry yang terdahulunya, alhamdulillah...akhirnya telah berkesan untuk membuang blister dari area jari2 tangan aku, n area jari2 kaki
selepas semalam aku g satu poliklinik kulit dr.khoo, dia ni mmg pakar tentang kulit2
tgk sijil2 dia, dia tau pasal tegangkan kulit, obviously da sijil tentang nak guna botox...cam2 la
btw, dia da kelulusan USM gak, dalam medic, n graduated tahun 1987!! aku baru umoq 2tahun time tu, ahaks!!
so, dia skrg lebih kurang 24tahun menjadi seorang doktor

so, recommend aku kepada rakan2 semua, kalo da pape yang sakit berkenaan dengan masalah kulit
btw, dia pn aku tengok, mmg nampak muda, cam awet muda, pakar kulit katakan!!!

info tentang dia:

KLINIK KULIT KHOO
POLIKLINIK PERDANA
Dr Khoo Oon Siang
MD USM, DPERM UK, MASD USA, DIP STD, ACD ITL

B6, Jalan Bakar Arang
08000 Sungat Petani Kedah

Tel: 04-424 4269

AHAD-JUMAAT
9 pagi-4petang, 7malam-8.30malam

TUTUP: SABTU


hint utk mencari klinik ni; dari Tol Sg. Petani (Selatan) Kedah
1-terus smpi jumpa traffic light, Giant -ambik kanan
2-terus smpi jumpa Tesco-teruskan ag
3-terus, smpi agk2 jmp Logwan-then cari utk U-Turn
4-then, cari la sebelah kiri selepas U-Turn ni, klinik ni, kat bangunan 3 tingkat aja



View Larger Map

*p/s: disebabkan aku ni da masalah jerawat, wpn telah kurang banyak, aku tanya2 ubat jerawat, dapat...so, boleh la mencuba yerk?

----UPDATE-----

selain klinik dr khoo (sg petani), boleh jg cuba klinik dr chiang (perlis): Klinik Chiang, Perlis

13 comments:

julie@julianamnoor said...

lama xjalan2 disini..hehehe

Anonymous said...

brape dye caj utk 1 rawatan?

Anonymous said...

klinik dr.khoo mmg bgus...rawatan tu depends gak la... contoh kalau kulit berjerawat nanti dia bagi pencuci muka, krim malam n krim siang lebih kurang rm75... pernah jugak dapat pencuci muka, krim malam, krim siang, ubat sapu badan waktu malam, ubat titik jerawat kt badan waktu siang n ubat makan rm117... tapi alhamdulillah sebulan ke dua bulan akan nampak perubahan yg positif...

Anonymous said...

thanks 4 da information ^_^

Anonymous said...

yup ..mmg berkesan.. saya pun ambil kesempatan pergi klinik tu w/pun dok kat kl . skrg kulit muka saya dh nmpk perubahan.

Badut Istana said...

assalam akak...btul ke ok kak>> klau cm2 sy pom nk try jgk la..sy bru nk g jmpa doktor khoo tu miggu dpn...dh byk sy ikhtiar...duit abis beribu dh..tp xjgk lega2 jrwt nih.....hrap lega la usha terakhir sy ni..

nadya said...

saya pun ada masalah jerawat! dengar ong kata klinik tu bagus tapi ramai..huhuh..harap2 lepas ni kulit akan pulih!

stress dengan jerawat ni..

yazid said...

assalamualaikum smua!

sy minta maaf dek kerana sudah lama sy tidak menjenguk blog ini
kerana sy byk menumpukan kpd photography sy; le layari: https://www.facebook.com/yazidphoto

klo ikutkan, rawatan yang sy buat dgn dr.khoo ini, alhamdulillah, memberikan perubahan yang ketara, boleh cuma; dgn izin allah, smua boleh diselesaikan ^_^

SK SELARONG said...

salam.. sajer nk share..dh pergi ptg semalam... ms pergi tu dh tutup, tp ada org tu kata, ok blh msuk lg... ada pintu khas..tak sangka, walau dh tutp, ms terima pendaftaran..sebb kwn2 ramai pegi kata klinik ni mmg ramai... rezeki..pegi kmarin tggu sekejap dh boleh masuk.... muka sy masalh jeragat.... mmg teruk..sy tak suka & bnci pd kamera kerana masalah jeragat sy.... dokter khho bg toner, krim siang dan mlm... n pencuci... n sy mmg nk dan telah mncuba suntikan vitamin c..... semua RM331... bru try semlm...nnty sy bg tau len kesannya....

Anonymous said...

hello kak.kak saya kartini gopal.dulu saya ambil ubat untuk masalah jerawat.sekarang saya sudah pindah ke perak.boleh tak saya dapat nama ubat-ubat yang doctor khoo bagi tu.kalau kak nak call saya tlg call untuk no 0143057826.saya tunggu untuk panggilan kak.i hope you can understand my situation.thank you

yazid said...

salam smua yang hadir,

ada satu lagi klinik yang juga ok utk masalah kulit, di perlis. nnt sy akn post satu n ulas berkaitan klinik tersebut. klinik tersebut dikenali: Klinik Chiang, Perlis

Syida only said...

Alah. . Klinik dr khoo ni dh ttup la. . Pnat je sy pg. .

Faris Ilham said...

kalau kita pegi inject kat dia berapa dy cas....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...